Over tasjes.

24 Mrt

Een hele tijd geleden (ergens in de zomer) vroeg mama me om een tas t maken. Een met hele lange riemen om over de buggy te hangen. Wel, die tas, die is al lang gemaakt maar die riemen, die moet ik er nog aanhangen, ooit.
Afbeelding 175
De buitenkant is een toile cirée van bij de ikea, de binnenkant een stuk rode lakenstof van de Nekkertex.
Afbeelding 174
Niks spectaculair dus.
Dit tasje vind ik zo schattig dat ik het niet kon laten om het hier op te zetten. Het is gemaakt op het naaikamp.
Het is nog niet gebruikt en ik moet er nog altijd een lintje voor maken maar ik weet niet welke kleur. Iemand een idee?
Afbeelding 251 Sorry voor de wazige foto. Detail van de stof:
Afbeelding 252</a
De binnenkant van de tas. Het tasje sluit met een knipdingetje, tja, hoe noem je dat eigenlijk?
Afbeelding 254>

Geef een reactie

