de stoffenkast, deel 1

11 Feb

Hier mijn stoffenkast, als je het al zo kunt noemen.
Ik vind dat wel leuk om die bij andere te zien, du hier de mijne:
Afbeelding 207
Vanboven de katoentjes, in het midden nog wat katoentjes en mijn 2 Ikea-bakken met lintjes,knoopjes en (stik)garen. Vanonder
de andere stoffen zoals fleece, toile cirée en nepleer.
Afbeelding 211
hier is het stapeltje met blauwe stofjes.
Afbeelding 212
2 stofjes met bolletjes, de linkse is redelijk donkerblauw en komt van het stoffenspektakel, de rechtse is een overschotje van een rok die ik ooit eens maakte en komt van een winkeltje uit Ronse, als ik me niet vergis. Crea-Sis heet dat geloof ik.
Afbeelding 214
Een kweet-ni-hoe-schattig stofke, uit een winkeltje in Berlijn.
Afbeelding 215
Een van de schoonste stofkes in mijne stoffenkast. Eentje met ijsberen uit de Hexagoon in Leuven. Ze hadden een geijkaardig stofje in de stich en co in Mechelen en er is ook nog zo’n stofje met alleen die bloemen op. Geef een gil als je weet waar je die kunt krijgen!
Afbeelding 217
Dit is weer een stfje uit Berlijn. Een van de weinige die ook voor een jongen gebruikt kan worden (vind ik).
Afbeelding 218
Nog 3 stofkes van het stoffenspektakel. Met bloemetjes en bollekes, uiteraard.
Afbeelding 223
Nog zo’n schitterend stofje, helium van petit pan.
Afbeelding 225
Dit is misschien nog mooier dan het vorige: appeltjes van kokka. Die ligt hier ook nog in ’t rood.

Eén reactie to “de stoffenkast, deel 1”

  1. hip daddy februari 11, 2013 bij 2:11 pm #

    Schoon stofkes. Vooral die uit Berlijn. Hippe papa moet jij hebben.:-)

Geef een reactie

