de nieuwe kerstboom

11 Feb

De nieuwe kerstboom, die ligt (nog altijd, ik weet het, het is februari) op mijn kamer, in mijn zeteltje, die zwerft een beetje rond.
Die nieuwe kerstboom, is er gekomen nadat ik dacht:”Ik zal nekeer rap ne kerstboom maken se!”Niet dus. Allez, de kerstboom zelf was geen probleem, die was er snel, maar die knopen!
Het aantal knopen op die boom is dus ongeveer gehalveerd.
Dat schattig etiketje leek me wel leuk, maar ik had geen

etiketje

etiketje

geschikte stof in huis dus werd het een etiketje van een stukje canvas.
Afbeelding 153
Dat is dus die fameuze ‘boom’. De voorkant is van een stukje ikea-canvas en de achterkant is een rood-met-witte-stipjes-stofje van het stoffenspektakel. Uit dat kraam met allemaal bakjes waarin dan allemaal lapjes zitten.
hier nog een detail van een knoopje:
Afbeelding 156>

stof voorkant: Ikea
stof achterkant: stoffenspektakel
lintjes: stoffenspektakel en een winkeltje uit Berlijn
knopen: reserveknopen voor kleren en moeke’s knopendoos

Geef een reactie

