tante Jojo naait

1 Apr

Zoals ik eerder al vertelde zitten er in de familie nog een paar naai-gekken.  Tante Jojo is er zo een. Ze is er ongeveer mee begonnen in september en maakt nu heel leuke dingen. Zoals deze, een knuffel die ik in het bedje van mijn metekindje Nel zag liggen.Schattig!

 

 

 

 

 

100 procent tante Jojo handmade.  Er lagen in dat bedje trouwens nog een paar handgemaakte spullen: een lakentje met bloempjes door moeke en een tuttenlapje door tante Jojo. Een tuttenknuffel en nog een tuttenlapje door de buurvrouw. Diezelfde buurvrouw had voor het broetje van Nel trouwens ook een pamperzakje gemaakt. Ik had gezegt dat ik er voor Nel ook wel een zou maken maar mama had ondertussen toevalig ook een pamperzakje voor Nel gekocht. Het werd dan maar een slab. En als we dan toch bezig waren, had ik er ook een voor mijn broertje gemaakt.

De foto van de slab voor mijn broertje volgt nog.

Geef een reactie

