nieuws

14 Mrt

Het nieuws van vandaag. Iedereen weet het wel en ik wil alleen maar zeggen:

“Veel steun aan iedereen die iets te maken heeft met die school of de slachtoffers van de ramp.”

Normaal zet ik zo iets niet op mijn blog maar hier was ik zo hard van geschrokken dat het er wel even uit moest.

3 Reacties to “nieuws”

  1. ninsihihi maart 25, 2012 bij 8:06 am #

    Inderdaad, zoiets is best wel heavy…
    Bij mij op school is er een minuut stilte gehouden om 11.00 uur.
    Bij jou ook?

    • bollenrood maart 26, 2012 bij 7:59 pm #

      Bij ons zelfs 2!
      éen na de speeltijd (kwart voor elf ongeveer) en één om 11 uur.

  2. ninsihihi mei 5, 2012 bij 12:18 pm #

    das nog mooier…

Geef een reactie

