stikken!

8 Feb

Ik hou al een paar maand van naaien. Gisteren was ik bij mijn moeke gaan logeren (die graag naait) en heb ik van haar mijn eerste stikles gekregen! Jippie! Ik heb eerst op een lap baalkatoen wat zitten stiken en daarna heb ik op een andere lap ‘Nel’ gestikt met een vogeltje en een hartje op. In de grote vakantie ga ik op naaikamp (:-)) en in de paasvakantie moet ik eerst een dag naar daar om mijn stikdiploma te halen. Als ik eerst van mijn moeke les krijg dan kan ik het al wat beter en haal ik mijn stikdiploma. (Zonder mag je niet mee op dat kamp!)

Foto’s van het eerste stikseltje en nog een paar van creaties van moeke en van tante Jojo komen later, als de foto’s afgeladen zijn.

gr,

bollenrood

4 Reacties to “stikken!”

  1. marie van driessche maart 13, 2012 bij 3:39 pm #

    JOEPIE!!! ik mag mee met bollenrood op naaikamp!!!

    ik heb er SSSSUUUUPPPPEEEERRRR veel zin in!!!

    • bollenrood april 1, 2012 bij 7:22 am #

      Joepieeeee! Ik mag eerst bij Marie gaan slapen en dan op naaikamp!

  2. lotte maart 26, 2012 bij 7:23 pm #

    hallo , ik ben lotte
    en ik naai heel graag
    ik zou graag een zomerkampje met naaien doen.
    waar zou ik een naai kampje kunnen volgen ?

    lotte

    • bollenrood april 1, 2012 bij 7:23 am #

      Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik ben al lang ingeschreven en bij mij is er geen plaats meer. Misschien eens zoeken op internet?

Geef een reactie

