3 gedichtjes

1 Feb

Gisteren was het op school open atelier. Dan kiezen we wat we willen doen uit verschillende dingen. (Toneel, tekenen, knutselen,…) Ik heb gekozen om gedicht(en) te maken over snel en traag. Zoveel heeft mijn (ons) gedicht er niet mee te maken maar goed. Dit gedichtje schreef ik samen met Anna, de zus van één van mijn beste vriendinnen.

brommende motoren

toeterende bellen

’s ochtends

in de file

’s avonds

in diepe slaap

doodse stilte

tegemoet

Hier dan nog twee gedichtjes die ik helemaal alleen schreef terwijl ik moest wachten op mijn beurt bij de klarinetles;

bloem

bloem

in mijn haar

bloemblaadjes

in mijn haar

bloemblaadjesgeur

in mijn haar

mijn haar

vol kleur

En de volgende;

…………….

Die zet ik er straks of morgen op. Ik moet nu gaan eten!

bollenrood

Geef een reactie

