ff wachte op de klarinetjuf

30 Jan

ik moest ff wachten op de klarinetjuf…ff wachte op de klarinetjuf...

Reclameblaadjes en rode damiaan-actiepennen zijn best wel handig.

4 Reacties to “ff wachte op de klarinetjuf”

  1. ninsihihi januari 31, 2012 bij 4:10 pm #

    leuk!!!

    Gr.,
    Ninsihihi. De correspondente van Haas28

    • Tante A februari 3, 2012 bij 7:10 pm #

      Ik probeer al heel lang zo’n damiaan stiftje te bemachtigen! En je kan echt tof tekenen!

  2. janne (noteleer) maart 17, 2012 bij 3:48 pm #

    Cool😉 jij kan echt supergoed tekenen
    ps: ik teken vaak ook als ik moet wachten op de leerkracht…

    • bollenrood april 1, 2012 bij 7:26 am #

      En ik teken vaak als het saai is in de notenleer (elke keer dus) hé Janne…

Geef een reactie

