slinger voor Nel

29 Jan

Voor Nel haar geboorte hebben mijn zussen, mijn mama en ik een slinger gemaakt. (Eigenlijk 3.) Nora een hartjesslinger, Oona een met bambitjes en ik een met haar naam.

slinger voor Nel
 

Ik heb de letters van haar naam getekend op mooi papier en verstevigd met gekleurd knutselkarton. Het meisje tekende ik over van een T-shirt van een van de zusjes.

meisje met okerkleurige boemen

meisje met blauwe bloemen

De slinger had ik gemaakt zodat hij aan de deur kon hangen. En ja hoor, en aantal uur later hing er op de deur van een kamer op de materniteit in het asz een slinger met “NEL” en 2 meisjes erbij!

voor de deur van de ziekenhuiskamer van Nel

bollenrood

7 Reacties to “slinger voor Nel”

  1. moeke januari 30, 2012 bij 1:18 pm #

    Zo’n mooie knutselwerkjes voor jullie jongste nichtje en metekindje Nel.

  2. leen stuyven januari 31, 2012 bij 8:51 am #

    Dag Ella,
    Proficiat met je meterschap!
    Een superleuke naam en een superleuke meter!
    Wat een prachtige slinger.
    Veel liefs,meter leen

  3. bollenrood maart 4, 2012 bij 5:14 pm #

    Geen enkele deur op de materniteit zag er zo mooi uit als de onze !!
    Dankuwel meter Ella !!! Ik ben echt superblij met jou als lieve meter !
    Dikke zoentjes , Nel xxx

    • bollenrood maart 5, 2012 bij 5:28 pm #

      graag gedaan! ik ben heel blij met zo’n reactie! dikke zoenen terug!

  4. marie van driessche maart 13, 2012 bij 3:45 pm #

    een dikke proficiat met nel!!!
    misschien een beetje laat maar toch dik en vet tegoed!!!

    een super mooi metekindje vind ik het echt waar!!!

    vele groetjes aan die SUPER LIEVE meter en dat super lief prutske!!!

    ps.: dat is nog een tof idee voor ALS mijn tante nog een kindje zou krijgen!!!

    grtjs marie =)

    • bollenrood april 1, 2012 bij 7:21 am #

      Ik hoop het voor jou! Ik zou ’t haar nog eens zeggen, zo dat ze het zeker niet vergeet!

      • anisha april 27, 2014 bij 6:21 pm #

        mooi gedaan

Geef een reactie

