Nel!

29 Jan

Ik had het gisteren al gezegd; vrijdag 27.01.2012 heel vroeg ben ik meter geworden. Joehoe! Van Nel, een heel klein, lief meisje. Nel, Nel, Nel,...

4 Reacties to “Nel!”

  1. moeke januari 30, 2012 bij 1:14 pm #

    Ik ben er zeker van dat je een hele lieve meter zal zijn voor Nel.
    Nog een hele dikke proficiat meter Ella

    • Tante A februari 3, 2012 bij 7:14 pm #

      Schattig! En ook PROFICIAT! ( klinkt raar maar bon.)

  2. Prisca februari 7, 2012 bij 4:11 pm #

    Ik vraag me altijd af van waar jullie altijd die leuke knutselideeën halen !
    Héél mooi trouwens … ben er een beetje jaloers op …

    Via dit berichtje ook nog een dikke proficiat aan meter Ella met de geboorte van haar metekindje Nel !!

Geef een reactie

