Nel is born!!!!!!!

28 Jan

Gisteren (27.01.2012) is Nel geboren! Mijn metekindje! Ze is 48 cm en 2,770 kg.

Zo’n klein prutseke! In tegenstelling tot mijn broertje…..

Ik ben haar vandaag voor het eerst gaan bewonderen. Gisteren en vandaag hebben ik en mijn zussen wat geknutseld voor Nelleke. Foto’s van Nel en de knutsels volgen later. Ik ben zo blij! Ik vind het het heel jammer dat ik gisteren niet kon gaan kijken, maar ja, ik had examen van notenleer:-(

Het zal wel ingehaald worden….. Vandaag gaan kijken, morgen en natuurlijk nog veel andere keren!

Nel, Nel, Nel…….

Geef een reactie

