gedichtendag!!!

26 Jan

Het is vandaag gedichtendag. Hier is mijn lievelingsgedichtje:

Ozo heppie

ik voel me ozo heppie,

zo heppie deze dag

en als je vraagt: wat heppie

als ik eens vragen mag,

dan zeg ik: hoe wat heppie

wat heppik aan die vraag,

heppie nooit dat heppieje

dat ik hep vandaag?

Joke Van Leeuwen

Ozo heppie               

Querido, 2000

Hebben jullie ook een lievelingsgedicht?

bollenrood                                                                                                         

Geef een reactie

