school

9 Jan

Het was vandaag weer school😦  na 2 weken rust🙂. Ik heb wel veel kunnen babbelen met vriendinnen enzo maar ik was het gewend om tot 09.30 te slapen en tot 10.00 /10.30 te blijven liggen en dan is 7.30 om op te staan en daarna naar school te gaan echt wel vroeg! Allez, ik ga voort doen. daaaag!

Bollenrood

7 Reacties to “school”

  1. marie jolie januari 10, 2012 bij 7:14 pm #

    ik vond het ook best vroeg om op te staan heel vroeg

  2. bollenrood januari 10, 2012 bij 8:27 pm #

    om hoelaat sta jij op misschien?

  3. Floor januari 13, 2012 bij 4:26 pm #

    Ik had ook geen zin in school en nu ben ik wel blij dat het terug weekend is!
    Nog veel succes met je blog!

    Groetjes,
    Floor🙂

    • grieksemythe februari 29, 2012 bij 6:15 pm #

      allez school is de hemel op aarde this gewoon prachtig
      en zo vroeg opstaan da kan er wel bij

      • bollenrood maart 1, 2012 bij 8:15 pm #

        daar twijfel ik aan. als hij begon om tien uur zou het wel eens waar kunnen zijn wat je zegt…

      • grieksemythe maart 2, 2012 bij 6:12 pm #

        ja ja ja maar zijt blij wa voor ge school hebt

      • bollenrood maart 5, 2012 bij 5:27 pm #

        this gewoon prachtig zei je? you begin englisch to spriken

Geef een reactie

