recept broodpizza ll

9 Jan

Ik wou het eigenlijk gisteren al doen maar toen was ik aan ’t knoeien met de foto’s enzo. Nou ja, dan doe ik het nu maar. Hier het recept van broodpizza met mozarella.

  • focacia
  • mozarella
  • pesto
  • tomaat (gesneden)
  • misscien een beetje basilicum

Je bakt het brood (focacia) in de oven. Je haalt het er uit, snijdt het in 2 en daarna beleg ¬†je het met de pesto, mozarella, tomaat en basilicum. Dan steek je het in de oven tot de mozarella smelt. In stukken snijden en……..OPETEN!!!!!

Mmmmmm!

2 Reacties to “recept broodpizza ll”

  1. marie van driessche januari 10, 2012 bij 8:11 pm #

    mmm lekker!!! thuisook al af en toe eens klaar gemaakt!!!:)

  2. prisca januari 13, 2012 bij 4:26 pm #

    Dat ziet er heerlijk uit !!
    Ik denk dat ik het dit weekend ook eens ga klaarmaken !!

Geef een reactie

