mijn hippe papa…..

8 Jan

papa in valencia

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mijn (hippe:-)) papa in Valencia. We waren even aan het testen hoe je foto’s op de blog kon zetten. Deze heb ik er toch maar op laten staan….

5 Reacties to “mijn hippe papa…..”

  1. Odette januari 10, 2012 bij 7:07 am #

    amaai,ik zou je mama wel eens willen zien… is zij ook zo hip?

  2. Bram januari 12, 2012 bij 9:30 am #

    Hij staat in de foto wel een beetje voor die brug hé, en ’t is zo een mooie (brug) !

  3. Prisca januari 13, 2012 bij 4:28 pm #

    En waar is je hippe mama ?

    • bru gerard januari 18, 2012 bij 12:12 pm #

      Wauw. Zulke coole ouders. Wie droomt daar niet van.

  4. bollenrood januari 28, 2012 bij 9:24 pm #

    Hahaha daddy!:-)

Geef een reactie

