hallo!

8 Jan

Hallo! Ik ben bollenrood. Dit is niet mijn echte naam maar bollenrood gebruik ik op mijn blog. Op deze blog gaat wat vanalles staan. Recepten, knutsels, naaisels, foto’s,… Ook soms een link naar een andere blog of website. Hopelijk vinden jullie het leuk!

Groetjes, Bollenrood

6 Reacties to “hallo!”

  1. Karolien januari 8, 2012 bij 4:28 pm #

    Hey Ella!

    Zo tof! Hoe hebt ge da nu weeral geflikt? Da lijkt echt wel ingewikkeld om dat te maken. Nu kunnen we je op de voet volgen🙂

    En de receptjes zijn echt wel typisch iets voor u hé😉

    Groetjes,
    Karolien & co

  2. Jade januari 11, 2012 bij 1:22 pm #

    hoi Ella!
    super leuke blog, echtwaar!
    jadexxx

  3. Floor januari 11, 2012 bij 2:47 pm #

    Super leuk idee, zo’n blog!
    lijkt me wel moeilijk te maken maar ja daar ben je goed in!!!!!

    Nog veel succes met je blog!!
    Floor

  4. Prisca januari 13, 2012 bij 4:31 pm #

    Super leuke blog !
    Ik had er deze week al vlug eens naar gekeken maar nu ben ik op mijn gemak een kijkje aan het nemen en ik vind het formidabel !
    Ik zal vanaf nu regelmatig eens gaan kijken naar wat je allemaal uitspookt !!

  5. tante jojo februari 11, 2012 bij 10:09 am #

    Hey stikmadam!

    hier een andere stikmadam! Leuk om je zo op de voet te kunnen volgen. We gaan volgende week gezellig stofkes kopen, en dan kan je je eigen creaties op je blog zetten! We zullen ons eens goe laten gaan en leuke hippe stofjes zoeken en dan hippe dingskes maken hé!

    doei, tante jojo

    • bollenrood februari 13, 2012 bij 4:09 pm #

      Komt in orde!
      Ik heb SUPER VEEL zin om te gaan!
      Ik ben bij Jade, een vriendin, ook al gaan stikken, een klein handtasje.
      Als je iemand ziet lopen op het stoffenspektakel met een klein tasje in lichtblauw met roze bloemenstof en dikke schouderbanden…
      (of als je gewoon iemand ziet met een zelfgemaakt, wat bijeen getrokken tasje wegens tijdgebrek, kan ik dat ook zijn!)

Geef een reactie

